filmer

Helgen har jag ju jobbat varje dag...men då passar det utomordentligt att se på film.... sagt och gjort i lördags efter jobbet hann jag med en "powernap" efter jobbet...sen ut o springa en sväng o sen åka o handla käk....fläskfile, gräddsås,potatis o sallad mmm
Valet av film brukar bli något av följande; skräckis, komedi, eller smarta actionfilmer som man verkligen får tänka till när man ser dem:) sen har jag en liten förkärlek till söta,animerade fint gjorda filmer såsom Surfs up, ice age osv :) valet blev just en sån animerad film som var sisådär..hade sina roliga stunder. Däremot kan jag rekommendera Bournefilmerna somjag tyckte var väldigt bra....härnäst vill jag se X-menfilmerna verkar lite skoj o annorlunda gjorda ..återstår o se...har bara sett typ 20 min av första x-men filmen(sen skulle jag till jobbet ...as usual)

söndag idag o immorn är jag leeeeeedig o då ska jag vrååålträna o hitta på massa bus under dan... o nästa måndag är det julafton!!!!!i:)
o då är alla glada o rara
... förutom om nån sitter i en labbsal då..?..

förövrigt verkar d bo skumt folki mitt område..... en karl modellen större brukar spana in mej o Diva när vi är ute o går o igårkväll när han fick syn på oss flytta han sig från rum till rum där vi gick o sen ut på balkongen mumlandes skumma ljud.... tycker han ska va så lagom katig,....akta så inte Diva går till attack! ;)...... akta hälsenorna

Kommentarer
Postat av: Erik

Nä, på julafton ska jag inte sitta i labsal allafall. ska gå lös i ätet och klättra i julgranen som alla andra! =)

2007-12-16 @ 22:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0