Hairy

Hår fascinerar mej...då det håret som sitter på huvudet... har haft en väldans massa olika hårfärger och frisyrer nu genom åren....och det är alltid lika roligt att experimentera och prova på nytt.... därremot kommer jag Aldrig o bli en "redhead" ..inte min grej lixom
Det är väldigt intressant hur vissa färger och frisyrer verkligen lyfter en människa.
Just nu e jag korthårig o brunett... kan sakna det långa håret nu när det är luciatider...men jag håller ju ändå på med mina älskade förlängningar... däremot är det ju så himla kul o variera sig från brunett och blondin. Mina färger kommer nog egentligen fram finast med inslag av brunnett däremot slutar jag nog aldrig fascineras över ett långt fint blont hårsvall men har nog ändå konstaterat att det inte riktigt är min grej. Sist jag färga håret till blondin och hade en bild framför mej hur det skulle se ut och hur fiiint det skulle bli... alltså jag blev inte missnöjd men kände mej mest som en blond alv ur "sagan om ringen " kommer jag ihåg. Dessutom varierar det väldigt genom tiderna...nu är det mer "inne" att vara brunett, vilket jag tycker oftast lyfter fram färger och drag oxå. Fick se nån bild från när systrarna Graaf var i hetluften.... o en bild ser de rent gräsliga ut med sitt platinablonda hår...men som sagt ..hår fascinerar mej :)
slänger in lite bilder på olika frisyrer o hårfärger jag haft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0