nightworker

Har jobbar natt nu ons- fre -söndag och måndag o känner att det börjar ta ut sin rätt...inge bra att bara ha ledigt någon dag emellan ......är rejält seg nu... sitter på jobbet...sista natten nu för veckan allafall..har vänt på massa patienter och dessutom emellanåt hunnit kolla runt på en massa bloggar... bloggandet är verkligen stort!
Just nu längtar jag bara till min säng här.
Sen längtar jag efter mina roliga extensions somaldrig kommer.....va är det för fel? de brukar alltid komma jättesnabbt därifrån jag beställer...men nu har det fasen gått mer än en vecka *arg*

hm tips på vad man kan göra för att slå bort dötid önskas..hm... köpte en ny amelia...men det var ju igår jag läste ut den... på dryga kvarten.. hm

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad önskar du dig i julklapp? :)

2007-12-11 @ 02:23:16
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Anonym

hihi
oj ja det beror ju helt på vem som köper...hm men lite allmänna grejer ja skulle vilja ha... gult te, mq-presentkort, fina underkläder, spabehandling...mmmm

2007-12-11 @ 02:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0