Drugs, sex and rock n roll

det är allmänt känt att musiker helst inom rock använder mkt droger och lever ett rätt ohälsosamt liv
En tjej (f ö lika gammal som mej , alltså 83;a fashinerar mej lite extra ; Amy Winehouse)... nästan allt skvaller som står om henne handlar om att hon och maken drogar på rätt rejält.. varför jag är fashinerad över henne är Inte av den anledningen utan för att hon är den lilla tjejen med den stora rösten(och stora håret). Inte för att jag alls lyssnar mycket på hennes musik...men när hon väl hörs på tv eller radio.. då hörs det att det är hon för hon har sån speciell röst och ett sådant djup som berör tycker jag. Däremot tyckerjag det är väldigt tragiskt att hon somär en så ung tjej inte verkar må särskilt bra alls med tanke på hur drogerna verkar ta över hennes liv mer och mer... och när jag såg henne på MTV-galan verka hon faktiskt rätt bortkommen... även om skvaller säger att hon är blyg... och hon har själv uttalat sig att ju sämre jag mår desto större är mitt hår... och medgett att hon är besatt av sitt utseende... Hoppas inte hon och maken går samma väg som Whitney Houston och hennes make...samma sak där Whitney börja som den lilla oskyldiga flickan som hamna i drogträsket och ser rent ut sagt helt för taskig ut så tunn hon är.. något som Amy också gjort sedan en tid tillbaka då det uppmärksammades om hennes viktnedgång.
Synd egentligen att vissa stjärnor helt tappar fotfästet...något somnästan alltid slår tillbaka på dem....hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0