just anóther monday

har precis vaknat...har jobbat natt 3 dar i rad vilket sliter lite på immunförsvaret känner jag..aj min hals.
men känns lite småskräpigt att gå o lägga sig när d e mörkt o vakna när det är mörkt.
så dagens plan at hinna med:
*äta en  kycklingsallad...dock en jag inte blir magsjuk av förhoppningsvis..... va inge kul gå till jobbet o må tokilla men försöka hålla go min :)
*röja upp sånt ja inte orkat röja upp i lägenheten...
* ev om jag orkar träna...fast tror ja hoppar det ida ändå pga halsen o så kommer jag säkert fastna framför ngn bournefilm...har ju fortfarande den sista o kolla på.. har blivit helt filmhysterisk på sista tiden..o kollar massa film

har tänkt på o köpa ett par älskade overknee strumpor nu i flera månader...varför blird inte av...bara ääälskar dem...såå fint... köpte faktiskt ett par på hmmen av ngn knas anledning lämna ja tillbaka dem...*hjärnsläpp*...måste masa mej iväg o köpa ett par snarast..
 Ro hit!!!  :)

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hoppas förkylningen släpper!! Nu ska jag gå och träna. Fanatisk? Javisst hahaha....

2007-11-28 @ 06:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0