Nyårsfunderingar

Fia var över hos mej ... jag bjöd på go morotskaka o pelles goa te..mums(jag e en sån gottegris när det gäller kakor mm..farligt värre..tur jag har rätt schysst förbränning).men iallafalla...fia var i högsta tankarna vad hon skulle hitta på till nyåret...vilket fick mejoxå o inse att det närmar sig..med stormsteg... och den årliga stressen över vad jag ska göra börjar komma i kroppen...känns somvanligt som att "alla" redan vet...förutom fia och jag o några till,hon kläckte allafall några roliga o schyssta förslag på lite skojiga saker såmåste höra mej förmed karln va han hade tänkt sig.
Nyårslöften har jag aldrig varit särskilt mycket för... känns aktuella kanske högst en månad efte nyår sen känns det som det kvittar lite...däremot i år hade jag lite funderingar på att lova mig själv att åtminstone prova på 1 sak varje månad som jag inte provat förut....tänk vad mkt nytt jag kommer ha testat då inför nästa år...finns ju massor av saker... forsränning, golf!haha världens mest vanliga sport men jag har aldrig gått en runda i det faktiskt...mja finns ju säkert hur mkt som helst

jobbar jag natt igen då....ja o Fia kom helt in i X-men film de börja visa alldeles för tätt inpå att mitt pass skulle börja... o så var filmen riktigt jäkla bra o spännande....så det kändes motigt att behöva gå o arbeta o tvinga sig o vara vaken tills immorn....vakna ju vid 11 idag o somna kl 8....hoppas jag sover bättre imorgon... inte bra för skönhetssömnen annars..eller nåt
image3COME TO MAMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0