sommarfit

Snart kommer sommaren o bikinidags igen.... inte för att jag direkt behöver gå ner en massa kilon direkt..har ju redan gjort det o försöker vara rätt så deffad året runt ändå...menmen känns ändå som att "bara för att" man skulle se om man kunde gå ner en sisådära 3 kg till sommaren... fast då har jag inte vart så smal sen typ mja mellanstadiet eller nåt..ingen aning.. kan va kul o prova sina gränser.
Sagt o gjort har jag nu gått med i nån nätgreja där man skriver upp exakt vad man äter... Leif blir galen o försöker muta i mig hemgjorda kanelbullar.. enligt honom (och mamma) får jag inte gå ner ett hekto till
menmen får väl se hur länge jag står ut med o skriva upp varenda liten grej som ja stoppar i mun.. jag SKA allafall unna mig massa gott o onyttigheter till helgen..så ja tänker inte gå på nån mördardiet.. sånt orkar jag inte med nuförtiden..lite livskvalite måste man ju få ha

Kommentarer
Postat av: JC Denton

Har likadana problem med polare som försöker muta mig med onyttiga saker som ex. blåbärsmuffins. I fredags försökte arbetskamraterna att fresta mig hallonkaka. Men det gick..Dock är det blir jag förbannand när bäste polarn jävlas med mig med att servera griskött. trots att han vet att jag inte äter det, för att jag är jude

2008-04-19 @ 22:31:22
Postat av: Helena

jo det har inte undgått mig
förresten har din flickvän något namn... nästan enda inlägget du inte nämner henne i :)

2008-05-12 @ 16:55:50
Postat av: JC Denton

Ja, hon heter Nomi

2008-07-03 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0