ajaj i kroppen

Var igår o prova en ny grej... permanent lösögonsfransförlängning och resultatet vart superduperfint :)!!! Är helnöjd...ytterligare en beroende last... jaja  kör fortfarande den med att jag inte röker iallafall...


addicted

Var idag på fotografering i Nyköping.... käka frulle på morgonen o tänkte att plåtningen skulle gå rätt fort..typ ngn timme... men kom dit vid 11:15 och den var inte över förrän kl 17:45 åkte jag därifrån.... då var jag skapligt hungrig!! Gah så det blev visst både mcflurry med extraextra mkt kolasås och en stor tiptop glass.. o så lite mat på det hrm...gott var det iallafall :)
Men det Är jobbigt att stå framför kameran så lång tid... stå i alla möjliga vinklar o ut med den armen in med magen o vrid huvudet så... o slappna av.... yea right ;) så är lite trötter i kroppen men det var det värt för fasen va snygga bilderna blev..han som har studion kunde sina grejer o studion var riktigt riktigt snygg o fullutrustad..stort plus..riktigt kul..slänger in nån bild typ immorn

I förrgår var jag över o pröva Meddos solarier men har inte tänkt på att fläkten som sitter i huvudet blåser så jäkla mkt... kändes som jag skulle flyga iväg... mina solglasögon åkte ner på golvet flera ggr... iof satt de väl lite lustigt med mina ögonfransar

hm va ytligt detta inlägg blev.. men ibland får man skämma bort sig själv i vardagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0