helghelGHEEELg!!

Nu är det snart helg
ska hem o städa o köpa hem massa mat o duka för på lördag blir det middagsbjudning!med massa go mat!
Sen är det fullt ös nästa vecka och mot slutet av den veckan blir det åka upp till Sthlm.. ska åka förbi också hos syrran o gratta hennes lille son som fyllt år

På söndag blir det eventuellt en tripp till Norrköping och träffa eventuellt småhundarnas nya hundvakt! Hon heter Anna och verkar helt reko så vi ska ta en fika ihop o så ska hon få träffa mina ögonstenar

Nu har jag också fastnat för Mineralpudret! Gör underverk för huden..kan dock behöva förstärkas med vanligt puder på vissa ställen men huden ser helt baby-sammetslen ut... ska vara känd för att kännas så lätt på huden men det är den enda nackdelen att jag inte tycker den gör..menmen blir ju himla fin så va sjutton


Kommentarer
Postat av: JC Denton

Jag ska också ha middag imorgon. Men ingen vanlig, utan en sk shabbatmiddag.

2008-08-22 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0