nightworker

jobbat natt o känner mig helt stel i kroppen .. ont dels av de otäckt hårda sofforna på jobbet.. som en kollega på natten sade till mig " Nu känner jag mig som en krympling" och det var verkligen huvudet på spiken, eftersom vi båda legat som snea S i varsin fotölj och det är rätt lugnt på jobbet så har det blivit att man suttit där emellanåt när man inte fått för mkt spring i benen o behövt aktivera sig med massa annat småplock.

Bara 1 helgnatt kvar , sen är det inte många pass kvar på us efter det... känns lite lustigt... Men väldigt spännande med Norge som kommer  nu

Leffe har aktiverat sig med div lustiga grejer när jag jobbat natt här... som igår ja då kom han hem med en ny båt som han hämtat från andra sidan vättern o la sig vid 5 på morgonen o inatt har han fiskat kräftor o la sig vid 04:30 ;)

Idag ska jag soooova så skönt... sen ska jag faktiskt iväg på fotogfrafering igen! opsi får visst spinn på det här.. nemen var en fotograf som oxå haft kontakt med fotografen i Nyköping som skrev till mig o ville utöka sin portfolio , han kommer dock från stan o har studio här så det blir ingen direkt resväg vilket är skönt, så va fasen lika bra köra... så nu blir det nästan bara svartvita studiobilder som var hans specialitet... kläder fick jag välja helt själv, blir ca 3 byten

Kommentarer
Postat av: Leffe

Roligt att du skriver om mina något lustiga och impulsiva grejer jag gör. Nu äntligen så har vi ju fått bredband i nya huset så nu kan jag skriva lite mer inlägg vilket jag har varit dålig på. Hoppas du sover gott nu i mormors lya. Puss

2008-08-17 @ 13:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0