kändisspotting

Var på melodifestivalen i Cloetta Center i lördags..var riktigt roligt faktiskt även omjag inte är nåt fan av schlagers direkt. Vi börja kvällen på Scandic Hotell (där alla kändisar hade bokat in sig) drack gott vin o åt jordnötter :)
sen drog vi vidare till Cloetta och efteråt skulle det va efterfest på Scandic men d såg så stelt ut så det blev istället pizza m bearnaisesås ...mums ;)
Tidigare på dagen hade jag bråttom genom stan när en kille med en jättestor "ryssmössa" går ut i vägen....irriterat blängde jag på honom o upptäcker att det är den blonda sångaren i BWO, då var jag ju tvungen o pressa fram ett leende istället...tänk om ja hade råkat köra på honom ojoj inte bra... lilla Helena kör över en kändis...vilka rubriker det skulle kunna bli :
" Galen kvinna jagar kändis"
"- Så var det att köra över BWO-sångaren - Helena talar ut"
nää inte bra.. jag skippar nog det.... de vann ju uttagningen o allt

idag prova jag o fylla upp mitt stooora akvarium jag köpt på de få 900 litrarna... det är ett jättefint möbelakvariumsom är 6-kantigt. Köpte en stor slang o pump som drivs med en borr.....50 liter vatten i minuten vilket är rätt bra o smidigt med tanke på att jag måste göra vattenbyten 1-2 ggr /vecka...tänkte vara riktigt seriös...egentligen behövs d inte så ofta i ett så stort men ja vill att mina fina firrar ska må toppen.

Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Hej, vi ska göra en artikelserie om "unga och nätet". Min del blir att skriva om unga kvinnor som bloggar. Kontakta mig gärna på [email protected] om du är intresserad!

2008-02-26 @ 15:14:30
URL: http://annadrott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0