Då var det 08 då

vad jag förstår var det en hel del människor som inte gilla 07.... o däribland dem får jag väl kategorisera in mej med... faktiskt som det värsta året någonsin pga vad som inträffa för några månader sedan(ni nära mig vet vad)

så därför ser jag med spända ögon på det nya året

Nyåret firades ju in i Stockholm vilket var trevligt förutom att människor sköt smällare lite hit och dit som de tyckte varav två gånger sprängdes fyrverkerier bland publiken...läskit jag har respekt för smällare(vilket några yngre killar på stan inte hade... de sprang runt med byxorna neddragna och försökte pricka varandra..lustigt folk det finns)
tog allafall massa kort med min nya fina Olympus kamera...fast inställningen för fyrverkeri vet ja inte om den funka så värst bra.

Jag hann förbi Grodan och Solidaritet varav det senare stället är jag lite trött på... blir o prova ngra nyare ställen nästa gång istället.. Inga direkta kändisar syntes... förutom en men det var på 7-eleven...tror det var Ken

Detta nya året ska bli ett bra träningsår,resa-år och ett glatt år förhoppningsvis :)


solidaritet                   lång Hummer vid                                      bakismat a la plankstek m oxfilé
                                           hamnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0