jeeäädrarrr

ida var det sidvisningsrekord på min sida....hör o häpna..aldrig så mkt folk som kollat in min sida.... måste vara mina akvariefiskbilder som sprider sig som en löpeld....höhö lr nåt
ja då va man här o satt o jobba natt igen ...börjar bli lite trötter snart...men eh...bara 6 timmar kvar..hrm
sen en natt till ...sen seeemester...åååh va d kommer kännas gott när flyget far iväg...måste dock inhandla nackkudde o sån där greja för ögonen...bara för att :)

ida va jag hemma hos Lotta med Lena, Lisa,Maria,Carina,Karin och Frida o åt middag o hade vår lilla "bokcirkel"....va trevligt o massa goo mat
Igår sluta Carro på jobbet...trist...hoppas du får det bra i Norge o trivs!!!!

Kommentarer
Postat av: JC Denton

Hoppas du får en trevlig resa. Själv åker jag till Israel med min judiska flickvän i sommar.

2008-02-09 @ 15:52:27
Postat av: Helena

tack! Hade en kanonresa...hoppas du o tjejen får det lika trevligt!

2008-02-21 @ 20:57:04
Postat av: JC Denton

Det kommer vi att få. Ska bli roligt att besöka det heliga landet. Lever judiskt numera och firar sabbat och andra judiska högtider tillsammans med min tjej.

2008-02-25 @ 19:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0