liv sökes

Ibland har man dagar då man undrar om man bara jobbar hela dagarna o lyckas få in några träningspass däremellan...men sen blir det inte mkt mer... hann iallafall med en kombination av socialt liv idag o träning.... jag o Fia tog en promenad runt ån....o oj va vi skvallra...som alltid..dessvärre pratar vi både rätt friskt och högt....hoppas inte halva stan hörde
så sitter jag här igen....på jobbet...missförstå inte, jag älskar mitt jobb o att dra in cash är inte helt fel för lilla mej som vart student flertalet år innan... menmen ser fram mot Thailandresan....snart är den häääär...då ska jag njuta friskt av färsk frukt, goa maträtter,paraplydrinkar, det blåa vattnet,den vita sanden, värmen, alla fiskar i alla fina färger, bli brun o fin......Helena will be happypuppy....förutom att jag kommer sakna lillhunden,..menmen matte måste få semester oxå. Kommer säkert känna mig jääättelång bland alla pyttesmå thailändare med mina gigantiska 171 cm ... hrm..
*längtar såååå*
hehe kommer vinka adjö glatt till kalla Sverige på planet !!!!!
Men bland det bästa är ändå när man levt loppan o snorklat o simmat o ätit i 2,5 vecka o är helt slutkörd o brunbränd så är det sååå skönt o komma hem igen..man uppskattar det man har...hoppas jag känner så även denna gång.... kanske blir kvar därnere....nurse some hours of the week...sen njuuta resten av veckan....tyvärr så har ja nog inte så mkt för sjuksköterskelönerna därnere om vi nu klagar härhemma... kan inte va många kronor i timmen de får betalt.... nje lägger nog ner de planerna o ser fram emot mina 2,5 vecka därnere istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0