vill bli frisk

förkylningar är jobbigt segdragna.
Sitter här och jobbar natt o har slurpat i mig både mcflurry Och en kanelbulle.

Kan bara skriva om hur mkt jag bara längtar tills jag får träna igen...riktigt köra järnet och inte äta onyttigheter varje dag som det blivit nu från jul..som tur är har jag väl rätt bra gener men ändå... jag får sura uppstötningar av onyttig mat som jag ogillar att få.. och jag längtar efter att ha sådär skönt ont i någon muskel som jag tränat stenhårt. hm lördag natt idag...imorgon kan jag inte träna pga min snuva och seg i halsen....måndag kanske...iof älskar jag morgonpass men det är väl bara o överge den tanken.... får nog se det som att jag är rätt optimistisk om jag kan träna måndag kväll... o börja lugnt finns ju inte i min värld jaja...sen ska jag ju jobba resten av veckan bara hoppas på att det får bära eller brista helt enkelt.

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0