Macho macho women

Var iväg till Valdemarsviks karneval/festival igår, var trevligt...hyftsat mkt folk oxå
åt på melkes krog som denna gång inte var så bra. fick en torr sallad UTAN dressing. fråga servitriserna om jag kunde få det men inga extra beställningar eller avvikelser kunde göras denna kväll.. blev Riktigt sur o gick fram till killen som ägde stället o sa att jag då Aldrig ätit en sallad på retaurang där sås inte serverats och att det var riktigt torrt o tråkigt utan ... så till slut fick jag massor av vitlökssås... vart jag lite gladare

sen var det massa tivoligrejer o uppträdande med bl a Velvet och det såldes massa godis o liveband uppträdde o utomhusbio, sambauppvisning medmeramedmera

Men iallafall Tobias en vän till mig slog till en sån där kudde som visar hur stark man är...givetvis ville jag med prova men ångra mig för jag tänkte att jag säkert skulle göra mig illa nu när jag har förstärkning på naglarna och jag inte hunnit fila ner dem o inte slagit till nån påse eller nåt hårt när jag haft så långa naglar..

men hur som helst hinner ju karln redan ha betalt så jag var ju Tvungen o slå... o då vill jag ju ta i för kung o fosterland eftersom det nu stod en massa folk o glodde
halvvägs genom slaget känner jag att nånting INTE bra har hänt med min tumme... jag våga inte titta på den utan kände bara att det är nåt skumt och pulserande kom smärta mer o mer...fortsätter att gå... men måste ju titta.... nämen då har min högra tumnagel antagligen kommit helt fel när jag slog så nageln har lixom krossats, brutits upp på mitten av nageln där köttet under sitter typ.. så det blöder o en liten del sitter kvar i huden under nageln... inte så skoj så nu har jag ett stort vitt bandage på högertummen och jag vågar inte ta bort resterande del som sitter kvar för då kommer det göra jätteont.. så jag väntar på att nageln ska växa och att jag inte ska få nån infektion
ska försöka undvika dumma styrke/krafteprov lite mer i framtiden tror jag där det kan gå tokigt som nu ajaj
tur jag har mitt motto jag brukar gå efter när jag nyss slagit mej  " äh jag har inte tid o ha ont" o ignorera smärtan istället... har ni inte provat.. testa det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0