uppdatering

Nu är han hämtad den lille krabaten... det blev han till vänster i bilden nedan(förra inlägget)
massa energi har han o är såå söt så nu är jag stand-in mamma ett tag tills han vuxit till sig o blivit lite med vuxnare som Diva... har dessutom fått bra kontakt med en tjej i Norrköping som gärna vill vara hundvakt om det är så att jag behöver åka iväg nån längre tid vilket känns bra

Jobbar natt hela helgen. Men gör det samma med tanke på vädret. Har varit fart o fläng runt i Sverige så det känns rätt skönt med en lugn helg ändå men sen hoppas jag på finare väder tills nästa helg då jag är helledig, varannan vecka går jag rätt skönt nu (bara 2 nätter varannan vecka) så då får man passa på o hitta på lite skojigheter.
Ska försöka hinna med en vända till Öland igen över en helg men det blir nog senare i sommar...måste äta på Palm Gelato igen ...världens goaste glass!!Vill köpa med mig ett par tunnor..men det får nog tyvärr inte plats i frysen

Sen har jag flyttat med... trevliga grannar har jag med
positivt är att de gillar blommor och har massor av fin trädgård,  men stort negativt är att de har en av mina största fasor i trädgården med... jag såg den direkt....  trädgårdstomten!... med solbrillor dessutom..  jag hatar trädgårdstomtar o troll... tycker de är förskräckligt fula. Som tur är finns där bara en o den syns inte så väl... men jag bara hoppas det inte kommer upp mer sån bråte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0