Virrigt värre

blekfisen... ska nog hem o solduscha tror jag :)



Var idag och bada i Varamon.... det var underbart skönt!!Inte alls särskilt kallt faktiskt
var rätt mkt folk där som trängdes tyvärr.
En unge var jättesöt... såg ut som han precis lärt sig o gå och han vart som tokig i mig, han vart helt storögd när han såg mig... han bara skulle springa fram till mig när jag sola... och när dennes mamma inte såg sprang han fram o tog min hand o när mamman tog ifrån honom börja han gråta.. stackare

dagens tabbar:
när jag kom tillbaka till bilen och skulle åka hem igen så satt mina bilnycklar kvar i billåset... smart! bara o ta bilen o köra... hm måste ha vart sömnbrist efter nattjobbet eller solsting el nåt

tabbe2 : åker mot Linköping o så ops! jag ligger visst i taxi och buss-filen... massa bilar såklart i den rätta filen så jag gasar på men då gasar en audi på ännu mer o nån kille viftar lite på skoj med fingret typ "ajabaja där får du inte köra"

hoppsan

jobbar min sista natt för veckan och är bara sååå himla vrålseg!!skulle göra allt för att få sova i min säng just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0