ny månad

o nya räkningar att betala....suck!! men kul att få löning iallafall

Prova ett nytt tuggummi igår


helt ok smak....men känns lite skumt o tugga tummi med grönt te.... som att dricka men i tuggform lixom ...men jag som älskar grönt the tycker det får helt klart godkänt! Kul när nya sorter kommer

nu ska jag strax bege mig ut o gå en promenad i det fina vädret*not*


Lägger till en sommarfavorit som Inte får missas....detta är helt klart årets, Sveriges Mesta Bästa Italienska glass!Palm Gelato!



Finnes i Borgholm..... jordgubb är sjukt!!!! god!


puss/ H

Kommentarer
Postat av: JC Denton

MUMS! MUMS! MUMS! Jag vill ha äkta itlaiensk glass. Får väl åka ner till Borgholm en helg för att käka glass.

2008-06-27 @ 17:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0