Sommarliv

I torsdags firade vi Erikas student i Vadstena...blev god bjudning med smörgåstårta..mums!!flera sorter dessutom

Fredagen åkte jag ut till landet i Rimforsa till mina föräldrar och systrar och deras barn...där blev det grillning o umgås med dom hela helgen. Lördagen så åkte vi ut till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld... jättemys.... hade aldrig vart där innan o barnen blev helt lyriska :) o Josefin ville hela tiden hålla i Diva och var världens stoltaste :) sen åkte vi hem igen o bada från våran brygga... o grilla fläskkotletter med färskpotatis o sallad o så jordgubbar, glass o chokladsås till efterrätt... kolla på "Den gröna milen" på tv.. har inte sett hela den innan... usch va sorglig den var men väldigt bra.

Söndagen blev det mera bad och sen hemåt igen o åkte ut till Berg o åt kvällskäk därute...massa folk var det där nu när vädret är så fint
nu längtar jag bara till min semester som börjar om några dagar... då blir det o fara ner till Göteborg o kanske Öland(åt italiensk glass där förra sommaren som var det godaste jag smakat)
Så nu ska jag springa iväg o köpa en bok till semesterns lata dagar


Kommentarer
Postat av: JC Denton

Semester är härligt. Men jag börjar inte min förens om 4 veckor. Då sticker jag och flickvännen till USA och festar järnet i Las Vegas. 2 dagar efter vi kommer hem från USA drar vi till Polen.

2008-06-09 @ 22:04:44
Postat av: JC Denton

Börjar min semester om 4 veckor. Då bär det av till USA.

2008-06-09 @ 22:06:59
Postat av: Helena

oj vad ni reser

ska ni göra i Polen?

Kul med las vegas..festa lite åt mig med

hoppas dieten går bra

2008-06-10 @ 12:14:03
Postat av: JC Denton

Dietandet går galant. Är fit for fight. Jag och flickvännen ska resa i västra Polen. Blir rutten Krakow-Wroclaw-Poznan-Scezcin. Vi ska festa och ha roligt. Speciellt i Krakow och Wroclaw...hi hi vi ska skåla för dig och leffe i las vegas

2008-06-10 @ 17:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0