Hes idag o ont i fossingarna

Igår hade min syster barnkalas för sina 2 små barn. Det blev väldigt mkt fikabröd och tårtor...  fick ont i magen så mkt var det...men det var gott!!



Sen drog vi vidare till Vätternfestivalen för att kolla på Sator, E-type och Noise .
Blev o åka förbi en fest i Vadstena först o sen Motala
E-type var Grymt bra, var världens drag... o jag har nog aldrig hoppat och sjungit så mkt på en konsert.... är helt hes idag

Träffa Sanna som var ordningsvakt som enda tjej på stället!!!

Sen en incident med ett känt pojkband som uppträdde , så kommer en medlem ur bandet fram till mig o säger att min kompis i bandet är lite blyg men han vill prata med mig.
Detta har hänt mig förr och jag undrar... varför kan inte folk gå fram själva och prata om de nu vill det... istället för att säga till sin kompis... tyckte för övrigt karln var lite läskig som hade en hel folksamling av fjortisar efter sig och verka inte alls så särskilt blyg då han prova rosa små jackor och blev fotad av fjortisarna...  behöver jag nämna att jag inte gick fram

 
vaddå blixt?





en väldigt suddig E-type

Kommentarer
Postat av: JC Denton

Tycker det var ett lågvattenmärke från pojkbandsmedlemen att skicka sin bandpolare för att säga att han villa prata med dig..Själv har jag aldrig råkat ut för liknande och inte heller lär det bli. Vilket flickvännen är glad över, eftersom ingen har försökt ragga på mig när vi är ute tillsammans. Inte heller när jag ute ensam eller med en polare.

2008-07-01 @ 21:12:07
Postat av: Malin

E-type är grym live!!!!

2008-07-01 @ 23:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0