Fett- sötsugsSöndag

Har gått av mina 2 nattpass nu...blir alltid sååå sugen på sötsaker då...är väl sömnbristen el nåt...så resten av kvällen blev slappdag med film, pizza,glass o lite godis....lustigt nog har jag gått ner i vikt efter Thailand..trots att det ibland kändes som man bara åt o åt mat o glass o shakes därnere.. kom o tänka på det...att jag väger 10 kg mindre nu än i gymnasiet...o det är utan att jag tänkt på det som det blivit så!...är ju faktiskt en del när man tänker på det så jag är väl värd min muffsakväll...mm..kanske orkar en till pizzabit..

Bland det första jag gör när jag kommer hem fr Thailand är o gå o Shoppa... jag som inte gjort annat nere i Thailand....det blev allafall shopping härhemma som sluta med en jacka(se bild), tröjor, en skjorta, ett par jeans...så nu är det ändå shoppingförbud ett tag !!!

Imorgon är jag ledig...skönt med sovmorgon...hoppas bara inte mina grannar börjar borra som fasen för de byter nämligen golv...men det brukar mestadels väsnas på helgen. Skulle vilja åka iväg o hitta på nåt skoj immorn....blir så bortskämd när man är i Thailand...fanns Hur mkt som helst att göra....så kommer man hem till Sverige....fyra gånger så dyrt och blötsnö.... lite utav en käftsmäll... menmen upp med hakan här är det positivt tänkande som gäller!!snart....snart vår förhoppningsvis.... allafall är det d som lille Diva-voffsningen väntar på.... hon o matte....ligger nog kvar i varma sängen tills solen tittar fram...då vågar vi oss ut


Kommentarer
Postat av: Michael

Ett tips: du borde nog äta lite mer ordentlig mat och lägga på dig de där 10 igen, om inte Victoria Beckham är ditt ideal vill säga...

2008-03-02 @ 23:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0