SpaDag

Ska jobba natt idag... en lördag..känns sisådär...
så har därför unnat mig lite egenlyx idag med lite spadag o fotmassage, min nyinköpta thailändska massageolja, tända ljus från partylite med goa dofter...älskar goa lukter o så fotbadkar o använde mitt "fotspakit" jag fick i julklapp från jobbet... underbart och i bakgrunden massa avslappnande musik... bra start på dagen... snart ska jag iväg till gymmet o lyfta skrot..sköntskönt

idag har jag fått upp min stora "Buddha" från Thailnad på väggen ... vart riktigt tjusigt!

igår var ja på discobowling, var riktigt kul..ja körde med Erika o Johanna..
fast ett tips är att inte köra bowling med nygjorda naglar... det var lite knivigt..

sätter in en gullig bild på diva hur hon satt i bilen igår när jag hämta henne på dagis... hon älskar nämligen att sitta o sola på mattes axel/ i nacken när jag kör bil :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0