trevligaste pizzerian i stan

Har upptäckt en "ny" pizzeria i stan... där servicen är något utöver det vanliga....den är iof inte så ny...bruka jämt springa förbi den på väg till gymmet men har aldrig varit därinne förrän för nu.... Vilken Service säger jag...är knappt att personalen är så pass trevliga på dyra fina restauranger som de är där... de är verkligen huur trevliga som helst... har kanongoa pizza black n white med bearnaisesås och goa sallader o när jag bad om extra bröd fick jag en hel full tallrik o fråga om jag ville ha ännu mer... var nästan så jag skratta lite...hur mkt tror de jag äter? men hur som helst....den rekommenderas varmt...ligger mittemot Feelgood... och innan jag drar till fjällen ska jag o Fia äta där..mums..ser jag fram emot...går alltid därifrån med ett leende på läpparna pga den trevliga personalen :)
image78


Var för övrigt förbi och tittade på Mats och Johannas nya hund, en beagleblandning....sååååå söt...älskar de överdimensionerade valptassarna till kroppen och de långa öronen... jag smälte direkt :)

Provade på nautilus nya pass som heter "Max".. som är ett fartfyllt pass aerobic 55 min med en del mer avancerade steg...svinkul! rekommenderas!! o att de spela "drunken monkey" gjorde inte saken sämre.... mmm beroende av mina endorfinkickar är jag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0