Update

Träffa en av  mina allra bästa vänner för några dar sen, Erik! Tog en fika på stan o det blev massor av skvaller som vanligt...woligt (åtvidsdialekt)

Nu äntligen ska det bli dags!!! efter ca 2-3 års uppehåll....ska jag börja rida igen!!! blir bara 1 g/ vecka till att börja med!! Men vad jag har saknat det!! Har ju ridit sedan 7 års ålder o gått gymnasieinriktning häst o haft div sköthästar... ska bli jättekul... nästa torsdag drar det igång (förhoppningsvis om AK på jobbet kan byta min natt då..) ;) *längtarlängtar**
Blir på en ridskola en bit utanför stan.
vem vet det kanske blir en häst i framtiden med... fast en del folk på jobbet verkar redan tycka jag har fullt upp med lille hunden o akvariet ;)... så ska lugna mig... ett tag allafall... vill inte ha ett zoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0