update

Har varit ledig några dagar och har hunnit med att premiära på en glass Ben n Jerry vid Karamello...alltid lika kul o äta glass o kolla påm folk.... Diva väckte en del uppmärksamhet när hon satte sig o bajsa på Ågatan... wohoo U go girl... Diva bajshunden (älskar dig ändå :)

Var en tur i Vadstena o kolla runt med.... härligt solväder och vacker utsikt vid vattnet.. Diva vart galen på vågorna som hon tyckte attackerade henne så hon fick fnatt på stranden o sprang o lät som en liten gris o sprang på snedden och flinar.. jo det ser ut som hon springer o skrattar när hon är glad :)
Dagen i ära hade hon sin fina "Divatröja" på sig...rosa och tjusig  (bild kommer senare)

Sen har jag o Leffe hunnit med en tur till Motala o köpa en bil

för övrigt paja mitt batteri i min bil... Jag o min syrra Anna o hennes lille bebis skulle åka till Bosses o köpa glass... nehe så vill inte bilen starta...surt värre... fick sitta i solen istället hemma hos Anna

Nu sitter jag här o jobbar natt igen... längtar till sängen måste jag säga... znark
Men blir en fartfylld helg med släktträff på lördagen med go mat o träffa allas barn...mysigt o sen ska vi till Ekenäs o kolla riddarspel.. har aldrig vart där tidigare...men blir skoj... en go vän till mig ska jobba där o sälja brända mandlar....mumsigt..kommer nog besöka henne flitigt ;)

Kommentarer
Postat av: Henke

kolla min blogg livetsomhenke.blogg.se/ och se inlägget henrik testar: flyga

2008-05-10 @ 02:48:08
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: JC Denton

Glass är gott, föredrar magnum mandel. Alltid härligt med en glass en varm dag. Kommer bli en hel del glass när jag och flickvännen är varma Las Vegas denna sommar.

2008-05-10 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0