elaka människor

dom finns överallt
mest av allt är jag övertygad om att det är avundssjuka som bottnar i de elaka människors hjärna
har aldrig förstått mig på dem
för när en människa är lycklig och tillfreds o mår toppenfint borde de medmänniskorna också vara lycklig för dem... men de elaka människorna känner inte den glädje.... är egentligen rätt patetiskt

just nu känner jag verkligen att jag mår så himla bra! Har underbara hundar, en underbar pojkvän o bor precis så som mitt drömboende är!!!! stort och fint istället för inklämd bland massa människor i ett fult hyreshus och jag tjänar massa pengar och har glädjen att få betald resa och boende och träffa intressanta personer och min fritid spenderar jag på allt som jag tycker är kul så för dem med nedlåtande kommentarer... skaffa ett liv själv och bli lycklig och även för dina medmänniskor som är lyckliga !!!!



Kommentarer
Postat av: Leffe

Jag håller helt och hållet med dig gumman... Vi har verkligen allt man kan tänka sig... Ett nytt och fräscht hem och friheten man har på landet men ändå har nära till allt... Sen våra underbara djur som är fulla av energi och gladhet... Listan skulle kunna göras hur lång som helst från det att vi flytta ifrån tragiska storstadsgettot till vårt drömmhus...



Hoppas nu att flygningen går bra så ses vi om några dagar... När du kommer hem har du tjänat mycket mycket pengar medans andra försätter sig i stora studieskulder utan att ens kanske slutföra sin utbildning...



Så kan det vara..



Sköt om dig så hörs vi ikväll



//DIN

2008-09-21 @ 17:18:47
Postat av: JC Denton

Helena, det här med elaka människor som är avundsjuka på en stör mig mycket. Har några gamla klasskamrater som stör sig på att jag är lycklig med min flickvän och har ett välbetalt jobb. Men värre är när man råkar ut för glåpord. Förra helgen råkade jag och flickvännen ut för antisemitiska påhopp, när vi var ute på klubb. Först fick vi höra "jävla judesvin" i krogkön. Senare under kvällen kom nästa påhopp. En kille kommer fram till oss och börjar tjafsa om att orättvisorna i världen är judars fel och att de styr världen i hemliga nätverk. Trots påhoppen hade vi roligt ändå.

2008-09-21 @ 19:42:13
Postat av: Johanna

Du har så rätt...men skit va alla säger, för du är ju lycklig och har verkligen allt du drömmt om=) hoppas snart att vi kan festa ihop du, ja, leffe och mats, vi hade ju skit kul sist=) när blir eran inflyttningsfest då???

kramar // Johanna.... ta hand om dig nu och hälsa karln, diva, åke och Mira=) måste säga att Åke e ju bara för söt =)

2008-09-21 @ 19:57:36
Postat av: Helena

va goa ni ær ( befinner mig i Norge dærfør de lustiga bokstæverna)... ja elaka mænniskor ær ju bara o ignorera før de ær bara Tragiska!

Ja Johanna vi får verkligen ta o festa till det snart tycker jag, var så skoj sist!!Ær verkligen sugen på att styra ihop nåt igen. Puss o kram på er alla goa!!!!!!!!!

2008-09-21 @ 20:31:11
Postat av: Anonym

bara att ni hör av er om ni e sugna på lite party??? när kommer du hem??? tänkte på om vi ska fundera över en helg så kan vi ta krogen i lkpg lr nåt, va länge sen=)

puss och kram

2008-09-23 @ 12:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0