Svedala igen

Imorgon far jag hem och kommer vara ledig lææææænge!!
kænns fint !

Ska jag bara njuta av att vara ledig

Har fått fler førfrågningar och bokningar med foto

bla en grym fotograf som har en grym idè jag inte avsløjar æn
men ni kan kolla hans tidigare bilder på farodyne.com   helt grymma!

Jag var ju ivæg o blev sminkad av makeupartist från face,.... vilket var en upplevelse... knallrøda læppar och tidsløst utseende... inte direkt som jag sminkar mig till vardags... ( bild kommer senare)
men det var vældigt roligt... hade smycken på mig før 65 000 kr o nær jag kommer hem igen ska vi fota igen før samma guldsmyckesaffær

ska bli kul att få komma hem o bara åka runt o "leka" på fotograferingar o så invænta lønen från Norge hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0