the Axe effect

Fredag...strålande sol o jag ær ledig heeeela kvællen.... kænns underbart!!!

Gick førbi en salong som gør naglar... så stod det:

"kunstige nagler " hahahah antar det var konstgjorda naglar

Hjælpte en patient idag med o spraya på Axe.... många som tycker det ær billig skit men jag måste sæga.... att guuu vad gott det luktar.... sen ær jag ju iof svag før goda dofter...men kan inte låta bli att ælska den doften mm

laddar med en bild från i somras då jag visa badmode på viggeby strand


Kommentarer
Postat av: JC Denton

sen du började jobba i Norge, har det varit lätt att börja prata norska?

2008-09-27 @ 09:01:52
Postat av: Helena

nja det blir mer en blandning mellan svenska och norska.. men i mitt yrke måste jag ju vara tydlig så att alla førstår och då måste jag anvænda norska ord oxå så att de førstår allt... sen tycker jag vissa norska ord ær næstan bættre att anvænda æn vissa svenska så då blir det att jag sæger d norska ;)

2008-09-29 @ 11:02:01
Postat av: JC Denton

he he ja ibland kan det bli så. Men du kommer säkert att lära dig ordentlig norska efter ett tag. För min del tog det tid innan jag kunde säga en fullständig mening på hebreiska. Nu går det lätt. Till och med att läsa hebreiska texter. Pratar språket när jag umgås med Nomis släkt och när vi är hemma.

2008-09-29 @ 21:17:42
Postat av: Sandra

tjusigt Helena!

2008-09-30 @ 17:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0