Fredag & helg!!

Idag var Diva hos veterinären och fick röntgen gjord... hon e riktigt stor om magen nu o mkt riktigt ligger det en bebis i magen.... men den såg ganska stor ut jämförelsevis med henne så jag hoppas hon kan få ut bebben... ska vara så stort stöd jag bara kan va...plus att en uppfödare ska komma hit när det e dags o föda... blir spännande

Annars har jag haft en riktigt skön fredag...köpt ett litet duntäcke till Diva o Åke o sova i... e lite trött på att de ska sova i min mage o rygg i sängen varje natt... e ju iof mys men e rädd att jag ska rulla på Diva nu när hon bär på bebis i magen
Idag har jag ätit Morotstårta!!!Mums med vaniljglass..... storfavorit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0