shake that ass

E nåt så grymt taggad nu på o träna o toppa formen lite. Har varit inne o läst på div. hälso o fitness-bloggar skrivet av folk som älskar sin träning o har slimmade snygga kroppar...grymt motiverande! Så nu ska jag träna o må bra (ingen monsterdiet vill kunna unna mig mina brownies o bouchechokladisar) men träna o få mina endorfinkickar o kanske få mitt lilla muskelminne o minnas den tiden før några år sedan då jag kørde hårt med styrketräningen o få än mer schyssta välsvarvade muskler på armarna he he.
Før jag mår verkligen så himla bra av att gå in på gymmet bland alla dessa svettiga, pumpande människor som har olika syften o träna... finns många typer o personligheter
vi har Stekarna,  killen med møssan-inlägget klassas in här. Brunbrända, slickat hår, ler det där stekar-leendet o alla kläder ska va "rätt" .... vi har rehab-människorna som tränar før att stärka sin kropp, vi har nørdarna med før korta tajts o små linnen, ofta e dessa folk mkt pinnsmala o står o stretchar i alltfør stor vinkel vilket bara ser än mer roligt ut, vi har øverstekta solariemänniskorna både killar o tjejer som fastnat i solariet... har oxå oftast alla "rätta detaljerna" o ofta går de o plutar med läpparna o ska va tjenis med allt o alla o sen har vi en jäkla stor grå massa däremellan plus en massa annat folk
oj va seriøs jag e... e iallafall taggad som fasen på o trääna!!!


jomen att detta va ju min mage då... hehe nerå...inte riktigt såna abs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0