20 januari 2009..dagarna efter Rigakryssen

Idag är jag på strålande strålande humör... har varit så duktig och tvättat i två dagar plus städat ur hela mitt klädrum.... oj vad kläder jag har..... har allafall lyckats rensa ur lite o ska ge bort lite kläder till fattiga barn i Afrika lr nåt får mina gamla bh och strasslinnen o springa runt med ;)
har även städat o våttorkat och klorerat alla mina vita plagg så de är strålande vita så nu mår jag bra när det känns som jag varit så duktig så
dessutom har jag koppeltränat Åke o Diva på promenad så de vart så glada så när de fick hundchoklad hela tiden för de var så duktiga

Imorgon ska jag iväg till min favvo-fotograf Martin på Emmfoto som e Grym! på foto så det ska bli kul.. vi tog grymma utomhusbilder i gräsängar o allt möjligt i somras...men nu blir d rena studiobilder....har v alt ut massa fina plagg plus att Martin fixar massa schyssta kläder från en butik mot att butiken får ngn bild av oss

nu sitter jag här o dricker mitt favvote mate som man blir väldigt pigg av så ska jag måla hallen sen..

Åkte ju till Riga med silja o uppträdde med Attraction i helgen vilket var kul... massor av fina kläder hittade jag i Riga, men det verkade lite oroligt i staden för det var fullt med poliser överallt men mer märkte jag inte av



Vikky, Jessica o jag i scenkläderna o så Jennifer med på bilden


I Riga



Mat.... det stora nöjet när man åker bort ;)  köpte en bananlatte i Riga ...tyvärr smaka den avlopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0