Glitter!

Nu har jag beställt en massa fint glitter så jag kan göra fransk manikyr men istället för vit  kant så blir det massa glitter som kant... har beställt i silver, guld, rosa och rött glitter oj va spännande o kul.... riktigt mkt jag :) så nu ska jag göra massa fina naglar

Sedan har jag beställt massa roliga korsetter o snygga underkläder o kanske en överraskning till killen..

Håller på för fullt med att försöka att rensa ut huset...o ett lite ångestladdat moment är UTRENSNING av KLÄDER... det är sååå svårt.... "!nämen den här är bra att måla i eller den här är bra slappiskläder, den här använder jag inte men e för dyr för att slänga o alla möjliga ursäkter" jobbit!!


come to mama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0