Tabbar

Det gick INGE bra för LHC på matchen 18/4... surt

Dagens miss:  Åkte till Biltema för att köpa en matlåda. Hade svarta halvgenomskinliga tajts på mig och en kort klänning däröver... går från bilen in genom portarna på Biltema då 2 killar hamnar bakom mig... i glaset framför mig vid portarna ser jag hur de blir generade, pratar ivrigt med varann.. jag börjar känna mig lite obekväm o drar ned lite i kjolen... JA men då har kjoljäkeln åkt upp när jag kört bil så där går jag med baken i vädret o mina halvgenomskinliga tajts... pinsamt värre! hahah..  äh får väl bjuda på den

Har jobbat natt o då fick vår avdelning sällskap av en doktor som jobbar med o ge folk botox ( för att ta bort rynkor).. så han fick bedöma mig om han tyckte jag behövde nåt men det tyckte han inte.. kanske tur det då.. är ju bara 24 än så länge..

När Helena har tråkigt




kan se ut som en blåsfisk..



VAD jag kan skela bara jag anstränger mig lite..förjäkla snyggt alltså..



ELLER den vrålfula klassiska.. " jag är med på vimmelbild a la fingret vid mun"



men om jag verkligen spänner mig ja då får jag rynkor... fast de är ju tillgjorda



 

nä nu ska jag gå ut i solen istället







 


Kommentarer
Postat av: Id@

du är bara för skön!

2008-04-19 @ 13:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0