Lustigt väder..

Igår åkte Tobbe, Micke o div annat folk i deras familj till Turkiet... fusk... vill också utomlands när det är såhär konstigt väder som det är i Sverige just nu
var ute och sprang en runda igår och vart tokblöt när skyn helt plötsligt ändrade väder från skinande sol till störtskur... är väl det som kallas svensk sommar antar jag. Massa söta små minigrodor hoppa fram på vägen där jag sprang så jag var sprang i kors o tvärs för att inte mosa de små liven. Blir skönt när jag inrett klart mitt "träningsrum".. ska inhandla 2 maskiner till sen har jag det jag vill ha för att sköta mkt av den biten hemifrån... bara o komplettera med lite pass och styrka på gym
tycker om gym... se andra människor träna och vara motiverade... gör att jag själv får inspiration och håller motivationen uppe ... men en tidig (och regnig) morgon är det såå skönt att kunna köra hemifrån och bara vara , utan att det känns som folk granskar en när man knappt vaknat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0