Semestertid!!!

Igår gick jag på semester...känns underbart!!!! Har vart rätt högt tryck på avdelningen där jag jobbar så jag var rätt slut i kroppen igår så det känns underbart med lite semester o få lite nya krafter.....
Firade in den med att premiära på Bosses glassbar i Linköping..... tog en kula med cheesecake lime med tutti frutti strössel.... det var riktigt smaksens. Sanna tog sorbet på Karamello med Ben n Jerry glass... oxå en storfavorit!! Var riktigt trevligt o prata av sig o kolla på folk.

Idag blir det stora fixardagen inför att åka iväg troligtvis till Kalmar o festa o sen vidare till Öland..... Göteborg o Liseberg blir senare i sommar med ngra vänner istället
Ska solduscha, fixa naglarna, kolla på klänning o mascara på stan och sen hem till Åtvidaberg den lilla hemortshålan o säga hej till föräldrarna o kolla över mitt CV... o så ska jag klämma in o städa hela lägenheten däremellan
håller tummarna för att vädret nu blir fint på Öland så det blir massa bad o glass (jag är glassoman... hoppas den italienska glassen finns kvar sen förra året) o kolla på kläder...finns så roliga små affärer på Öland

Nu ska jag iväg o simma i simhallen
Ciao


Kommentarer
Postat av: JC Denton

Lite avis att du redan börjat din semester. men, men 3 veckor kvar för mig. Sen ska jag ut och resa med. Blir en weekend till Prag sista semesterveckan. Älskar staden. Ska visa flickvännen de gamla judiska kvarteren i Prag.

2008-06-13 @ 20:20:34
Postat av: Lii

Hej Helena!

Tänkte bara höra med dig då jag läste att du simmar i simhallen. Vad kostar det? köper man årskort eller så? är simhallen sluten till sporthallen så man måste lösa kort på båda??



jag skulle vilja simma tre gånger i veckan och enbart simma. Har du några tips?

2008-06-19 @ 09:14:36
Postat av: Helena

Hej Li!

Jo simhallen är ansluten till sporthallen, men under sommaren är bara sporthallen öppen då Tinnis-badet nu har öppet. Du kan köpa årskort, men vet inte riktigt vad det kostar, annars kan du välja autogiro som dras varje månad. Simma är bra motion och skönt, jag gillar med o simma. Tips är väl att inte gå ut för hårt i början som med annan sport så man tar ut sig alldeles för snabbt, hellre att det går lite långsammare men att man orkar lite längre och sen stegvis öka sin kondition är väl mitt tips. Lycka till!!

2008-06-22 @ 20:56:51
Postat av: Lii

Tack för svaret Helena.



Då ska jag knalla dit mot hösten och börja simma. Sakta men säkert o sedan öka =)

2008-06-22 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0