smider planer

Midsommar avklarat. Firades ute i stugan, hur mysigt som helst. Sen åkte vi förbi Mats o Johanna som hade midsommarfest för att spana in deras nyköpta hus. Var jättefint. Däremot var det en tjej på festen som mådde mindre bra o fick ta ambulansen istället, hade smakat lite väl mkt på spriten, usch va jobbigt... tyckte lite synd om henne..
 
Börjar planera lite vart nästa resa ska gå nånstans, jag älskar ju att resa men det finns så mkt ställen att åka till Japan, Malaysia, New York (ligger nog inte alltför långt bort i tiden), Egypten, Brasilien mm...
Men ska lugna mig ett litet tag eftersom jag ska flytta till större nu och vill ägna tid åt att fixa iordning där så det blir fint



finns så många roliga ställen att åka till...  o alla har sin charm, storstad med shopping och upplevelser eller strandliv med paradisöar?det är frågan

slänger med en skämtbild när jag hitta en delad kokosnöt i Thailand...


Kommentarer
Postat av: JC Denton

Jag och flickvännen smider också nya resplaner. Vi planerar att åka till sydamerika. Ska resa till Brasilien och Argentina till vintern 2009. Kan nästan flytande hebreiska. Jag bara älskar att tala det språket. Är ett av de vackraste språken.

2008-06-24 @ 21:02:47
Postat av: Helena

oj vad roligt...hur har ni råd o tid att resa så mkt... svårt med samplanering m jobbet. Men resa är verkligen jättekul!

2008-06-25 @ 09:46:57
Postat av: JC Denton

Sydamerika resan blir av först dec 09 eller Jan-10. Vi jobbar extra på helgerna. Så får vi råd att resa mycket.

2008-06-26 @ 09:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0