Update

Var i tisdags o kolla på LHC-Färjestad i Cloetta center...min Första hockeymatch någonsin...var väldigt kul o se även om jag fick rätt ont i öronen av allt skrik..LHC vann med 4-0.  Nu Vidare till final.

Lördags var jag ute...det blev blue heaven som jag inte varit på innan, var rätt bra musik, tyvärr ganska låg ålder men själva stället var rätt snyggt. Såg nog en av sveriges minsta personer därinne på dansgolvet som röjjde hårt, var en lite kines som nog räckte till mitt höftben ungefär...hon hoppa runt på dansgolvet som en tok med ett glas!! på huvudet!...såg mäkta skumt ut...jag sprang visst fram o hejja på lite i mitt onyktra tillstånd...fast hon såg väldigt inne ut i sin dans.... eller vad det nu var..
Jag o Erika va lite onyktra den kvällen :)

Dan innan var Mattias över hos mig (Vi två har gått SSK-utbildningen ihop och skrev exarbete ihop).. han ska visst plugga vidare... o vi som lova varann o skriva ett sista ex.arbete ihop...nu blir det inte så när han ska plugga i Lund eller Uppsala *snyft*... Mattias försökte muta Diva med massor med kanelbullar så att hon skulle sitta hos honom hela tiden ...hmpf  :)

Häromdagen var jag o Fia på stan o åt på Subway o kolla på folk o skvallra(som vanligt).. ;/ ... sen gick vi en tur på stan o jag shoppa visst för uppåt tusen spänn på makeup store...hitta en jätterolig lermask som var knallblå o kändes jätteskön... la in en riktigt ful bild när jag hade lite "spadag" hemma... haha ( den bjuder jag på)

Är riktigt förälskad i min sköööna Adidaströja som jag köpte nere i Thailand...den är såå bra och används väldigt flitigt just nu


Kommentarer
Postat av: Anna

va liten diva ser ut
gillar din blåa ansiktsmask :)

2008-04-03 @ 16:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0