oj vikken skojig dag

Idag har det vart fullt upp

börja med o köra om en gubbe i en bil som vart jättearg på mig för d var visst lite grusigt på vägen... sorry :)  oj han var helt röd i ansiktet o tutade frekvent

efter den obehagliga upplevelsen börja det roliga

Träffa en fotograf från Linköping sen gick vi till Guldsmedjan o valde ut en massa vackra smycken och ringar och alltmöjligt som jag stå modell för... hur kul som helst

Sen vidare till Partyworld och valde ut en bröllopsklänning som jag ska fotas i och förstoras upp x massor och ställas ut på Bröllopsmässan i Norrköping 25-26 oktober så där kommer jag med finnas vid samma datum.
Sen ska Make up store sminka mig och studio Leander fixa håret... o så får jag betalt,... känns väldigt kul

så jag ska nog kunna glömma den arga  gubben med rött ansikte fårn imorse ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0