nåt revolutionerande

Har en tid känt før att gøra någon radikal førændring med mitt hår... visserligen trivs jag ypperligt med o vara brunett med ljusa slingor...det tar verkligen fram mina färger på ett helt fantastiskt sätt om man jämfør tiden då jag var uberblondin. Menmen ..sist så tog jag till saxen o klippte till en page.... häftigt o roligt men d trøttna jag på... så nu har jag både4 vart inne på svart med lugg men det motsäger sig alla typ... o jag med numera kanske ... o nu senast va jag inne på blondera det med massor massor med løshår... men då kommer nog folk bara ta mej før en bimbo el nåt... inte før jag bryr mej så hårt.
Skulle va skoj med en førändring allafall... hmmmmmmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0