ledig dag

Ida har jag haft ledigt...så skönt...har hunnit med massor...postat julkorten,tränat som en blådåre 2 ggr idag,vart ute på ikea...hittat en vrålsnygg nyårs"lilla svarta" i nåt silkit material ....o planerat inför nyår så nu har jag tusen förslag i skallen jag tänkte bena upp immorn el nåt...ringa runt lite

Idag har Diva fått en ny kompis från området där ja bor....en liten buse Yorkshireterrier på 7 månader..kanonsöt....vart sugen på skaffa en själv men d får räcka med lille Diva än så länge :)
haft mina fina extension idag *MeLike*  
tänkte dessutom avslöja Både hur min fina lilla svarta ser ut (plus Diva på ett hörn av kortet) OCH hur bra min underbara lilla ljusblå julaftonsdress ser ut för ja tänker inte va i Linköping vid någon av dessa tillfällen...den lilla ljusblå har den ypperligt braiga funktionen som min syrra brukar uttrycka " den här kan man käka hur mkt som helst i"....är som en snörfunktion vid midjan på den så man kan verkligen äta hur mkt som helst i den haha(passande julafton...mm längtar redan till risgrynsgröt,skinka m senap, mammas lussekatter, paradisasken(men den får ja aldrig för mamma köper ändå alltid alladin hur mkt jag än tjatar att ja vill ha paradis  :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Inte sugen på en liten dvärgpinscher tik på 6 månader...Om inte annat kanske sugen på att vara dagmatte?

2007-12-31 @ 09:57:35
Postat av: Helena

Hej Anna!
Hurså har du en du behöver dagmatte åt??

2008-01-04 @ 12:05:39
Postat av: Anna

Japp ja har ju det...Söker för fullt efter en seriös dagmatte. Har du någon själv??

2008-01-05 @ 21:38:11
Postat av: Helena

låter ju kanonkul...min lille vill alltid ha nya vänner...just nu är hon på hunddagis men det är ju absolut av intresse om det skulle vara så att man kan hjälpas åt med hundpassning. Skulle va bra om man kunde få kontakt...bor du i stan??Skriv lite till [email protected]

2008-01-05 @ 23:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0