Liseberg

Fick igår följa med på vad som var en "hemlig resa"...jag o killen åkte vid ett på lördagen....slutade i Göteborg och Liseberg på julmarknad....var sååå underbart fint!!!rekommenderas...alla träd hade pyntats med småsmå lampor och lyste upp i vintermörkret... en fin isbana kolla vi på där massa skridskodansare åkte runt i fina dräkter...massa fina stånd med julgodis som man fick provsmaka och kollapå renar o äta julgröt *mums* o kolla på glasblåseri och åka upp i Lisebergstornet(underbar utsikt)(bilder kommer upp senare)...köpte go fudge i massa olika smaker, vanlij,jordgubb,vit choklad.... fast orka bara nån tugga på varje haha...
menmen råka ut för en Riktigt stor pinsamhet.....
så ja måste väl delge den...
mina fina extensionhår har ju kommit (det som sitter permanent fast) men jag har inte satt i det....dels för jag gillar min nya korthåriga frisyr och för att det tar ett tag att sätta i dem.. så därför brukar jag använda mig av en tofs med stort fint hårsvall som man fäster i håret...som alltså inte sitter permanent.
Vi var på väg till glasblåseriet...då jag känner som att det rycker till i mitt hårsvall... o jag kollar bak....där mitt på Liseberg i all folkrusch ligger mitt hår som en död katt på golvet .... o som vanligt så reagerar jag med o ASgarva.....såklart så ännu fler folk tittar på eländet...... hahahahhahahahah så där fick ja springa fram ohämta upp håret o kuta iväg..... kan bara asgarva ännu mer åt eländet ... kanske dags o sätta i det permanenta håret hahhaha...komiskt ...får bjuda på att jag gav en rolig historia åt flertalet människor... hade jag själv sett det hos någon annan hade jag skrattat hur länge som helst... Leif sprang ifrån mej snabbare än han någonsin gjort typ som ett " nä jag känner inte alls den här människan...sluta följa efter mej" hahahahha

det som var bra var att de hade placerat ut som en stor grill så man fick  värma sig på.... jag har vantar som är jättegosiga o ulliga....bara att de börja lukta lustigt när jag stod där...stod nog för nära

idag träffa jag Johanna från Köpenhamn, vi fika på Sandelius och prata skvaller och tog en promenad hem.....mkt roligt :)

nu jobbar jag natt och längtar tills imorgon då det är julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0