ordlek

Ta Första bokstaven i din mammas namn
A. Jag hade sex med
B. Jag kysstes med
C. Jag hoppade i sängen med
D. Jag strippade för
E. Jag spydde på
F. Jag rökte på med
G. Jag slickade på
H. Jag gungade med
I. Jag sniffade på
J. Jag sprang naken med
K. Jag är förälskad i
L. Jag bråkar med
M. Jag har analsex varje torsdag med
N. Jag snuttade på
O. Jag dansade tryckare med
P. Jag myste i en koja med
Q. Jag låg undertäcket med
R. Jag slickade i örat på
S. Jag utnyttjade
T. Jag förfördes av
U. Jag är beroende av
V. Jag kissade på
W. Jag bajsade på
X. Jag hatar
Y. Jag tror på
Z. Jag åt upp
Å. Jag spottade på
Ä. Jag kliade på
Ö. Jag slet av kläderna på

Sen Första bokstaven i ditt pappas namn
A. En groda
B. En krokodil
C. En Pedofil
D. En kåt kärring
E. Ett ägg
F. En naken mullvad
G. Ett körsbärsträd
H. En bulldeg
I. En brevlåda
J. Min mormor
K. Kungen
L. Min före detta granne
M. En sexig modell
N. Min granne
O. Min drömprins/drömprinsessa
P. Min pojkväns/flickväns syster
Q. utländsk
R. En rosa elefant En
S. En bisexuell
T. En banan
U. Stadens snyggaste kassörska/kassör
V. En snorunge
W. En brevbärare
X. En höna
Y. En pingvin
Z. En kattunge
Å. En fotbolls spelare
Ä. En lärare
Ö. En rektor

Månaden du fyller år
1. I en busskur
2. På en kampingplats
3. På en toalett
4. I duschen
5. I en möbelaffär
6. I min grannes bastu
7. På ett loft
8. På en fotbollsplan
9. På ett rosa moln
10. På en krog
11. På månen
12. På anstalten

Vilken dag fyller du
1. För att min mamma åt en morot igår.
2. För att min farfar är kåt i mig.
3. För att mormor har rosa spetstrosor.
4. För att min katt heter Rolf.
5. För att jag är kär.
6. För att jag är naken.
7. För att jag älskar prickig korv.
8. För att jag tycker om bullar och kakor.
9. För jag helt enkelt kände/känner för det.
10. För att jag tycker om det.
11. För att jag blev tvingad till det.
12. För jag är desperat.
13. För jag har fullt med hår under armarna.
14. För jag springer så snabbt.
15. För att jag är hobbyturk.
16. För att himlen är blå och gräset är grönt.
17. För att det är min högsta dröm.
18. För att jag är trött.
19. För att jag passar så bra i string och bh.
20. För jag är lesbisk.
21. För att jag åt glosoppa igår.
22. För att Pamela Andersson är min idol.
23. För att jag kissar i sängen.
24. För att jag vill köra en grön Volvo.
25.För att jag tror på tomten
26.För att jag är så bra på att sjunga.
27. För att jag tycker om kebab.
28. För att jag har dålig humor.
29. För att min hund är lila.
30. För att Jag har stora fötter.
31. För att mammas tuttar är mjukare än pappas

I mitt tidsfördriv fick jag : Jag kysstes med en bulldeg påmånen för att min katt heter Rolf...... Roligt?...ne inte särskilt  ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0