positivasnäll-filosofin

blir så aaaaarg på trist folk som beter sig allmänt bitchit,trist, diktatoriskt och gärna ser helt otroligt tråkiga ut gärna oxå, sällan drar på smilbanden förut när det gynnar dem själva...tyvärr möter man dessa människor lite överallt.. på jobbet, i skolan, i varuhuset....och de har en grym förmåga  att för ögonblicket förpesta ens njutning av livet... tur att jag snabbt och lätt kastar såna människor ur mina tankar då jag kommer på just hur otroligt trist deras liv måste se ut och vara dels för de människor de har i deras omgivning måste ju oxå vara lika tragiska om de nu ska stå ut i deras närvaro... så då blir jag glad igen när jag tänker på de underbara nära och kära jag har och vilket grymt mkt mer roligt liv jag har.... mer positivt tänkande till folket :) ..skulle gynna oss alla!!!
O så en hyllning till alla människor som bemöter andra människor med respekt och värme... det värmer verkligen i ens hjärta

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

åh det värmer när du säger så :) tack tack tack :)

2007-12-11 @ 02:42:34
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Erik

Sätt dig i B-huset i en labbsal i campus valla så kommer du inte vara så jävla possitiv efter ett tag, jag lovar =)!
kram, erik

2007-12-13 @ 12:01:27
Postat av: Helena

hahahha just därför jag håller mig därifrån... o du är väl klar snart så du slipper det med ;)

2007-12-16 @ 14:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0