Uggla-kväll

Var med mina systrar igår och åt på kickobar... jag tog 10 bitar sushi o så efterrätt med glass o kolasås*mumma*... sen gick vi vidare och kolla konserten med M.Uggla.... var faktiskt jättebra drag...hela publiken stod o hoppa loss inne på konsert o kongress... o så en massa mammor som var helt galna och skrek o hade sej hur mkt som helst...kul att folk kan roa sej :)
själv blev jag lite förvånad över hur kort o smal  Uggla var...men desto större i munnen. Var allafall en trevlig kväll med o träffa syrrorna...sen hämta Leif mej eftersomja inte får gå hem själv :) så körde vi runt hela stan för o köpa mcflurry o kanelbulle....gottgott... höhö kändes skönt o springa imorse.... (fast iof så gick ju d åt...när de på nattjobbet bjuder på smörgåstårta,skumtomtar o pepparkakor).. ajja har ju gått ner nåt kilo så bäst ja tar igen det såhär i juletid :)
Imorrn är det lördag som jag iof ska sova bort halva dagen....sen ska ja bege mej till simhallen o träna losso bada lite*längta* till jucuzzin o ångbastun....*drömmer**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0