Friday-Saturday

dags för bokcirkelträff snart igen med jobbet... denna gångens valda bok är "Bitterfittan"... verkar lite småskoj... har bara läst typ 5 sidor. Lite vulgo titel bara.
image102

Igår var jag på hockey igen...råka hamna mitt i LHC hejjaklack... var ju lite intressant.... var bara o skrika på för fulla muggar... för fy vad arga på skrikande ledar-karlarna såg ut om d var folk som inte skrek... inte för att jag kunde sångerna men när texten "Linköping" och LHC kom så kunde man skrika på det haha...  kändes lite som när jag vid 6 års ålder var brudtärna i England... jag sjöng på som bara den... kunde inte texterna för fem öre men när de sjöng "Halleluja"... ja det kunde jag minsann o skrek ut.....  försökte se lite oskyldig ut o tror d funka...som att "jag är alldeles för inne i matchen för att sjunga Hela tiden"...

Snart ska jag o Fia iväg thaiboxing...ska bli jättekul

Planerna för kvällen blir utgång med ngra tjejer från jobbet...ser jag fram emot!!! Kommer nog hamna på Harrys-dansgolvet framåt småtimmarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0