elaka getingar



Har idag ätit en av mina favoríträtter ute,.....sushi.... mums vad gott det var!!!

Idag blev mitt akvarie ommålat av mig...möbelramen blir svart istället för vit som den var innan... verkligen riktigt snyggt blev det

På fredag blir det en tripp till Nyköping och träffa en vän som även är fotograf , vi ska ta lite roliga nya bilder... alltid kul med vackra bilder som annars kostar en förmögenhet om man går själv till fotograf... bilder kanske läggs upp sen

När jag idag vila på eftermiddagen så hör jag lille Åke(min hund) skrika som bara den och halta så hittar jag en geting på golvet... han var såå ynklig stackaren och fick sova i sängen sen och pussas på massor så tyckte han livet vart lite lättare men lite gnydde han ändå.. stackaren! fick blåsa på tassen.... dumma getingar.... jag dammsög förresten upp 3 st därhemma..... getingår eller vad?

Kommentarer
Postat av: JC Denton

Hatar getingar. Hittade ett getingbo hemma hos brorsan i år. är dessutom allergisk mot getingstick.

2008-08-12 @ 21:25:39
Postat av: Helena

ja de är läskiga små varelser

2008-08-13 @ 05:39:06
Postat av: JC Denton

Får ordentliga svullnader av getingstick som sitter i några dagar.

2008-08-13 @ 21:26:16
Postat av: JC Denton

Får ordentliga svullnader av getingstick som sitter i några dagar.

2008-08-13 @ 21:26:31
Postat av: Helena

Jobbigtjobbigt jag har undgått att bli stungen som tur är... även fast jag idag parkera där ngn hällt ut en läsk så där jag klev ut var det fullt med getingar!! usch va de är otäcka

2008-08-16 @ 03:59:45
Postat av: JC Denton

Ställde en läskburk på bordet ute på balkongen en dag. Dröjde inte länge förens det kom ett gäng getingar. usch säger jag.

2008-08-16 @ 08:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0