Igår

ville Åke(min chihuahua) springa på löpbandet när matte sprang... han åkte fort av igen

Kommentarer
Postat av: Josiee

hahaha det måste sett sjukt kul ut:D

2008-08-13 @ 06:02:24
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Sanna P

Hej Helena!

Gud va grejer jag har missat på senare tid märker jag när jag läser här. Så om du inte har något för dej på lördag eftermiddag/kväll så kan jag meddela att det har inte jag heller. Så vill du fika eller nåt sånt så är det bara att höra av sej!

Kram

2008-08-13 @ 09:17:55
Postat av: Helena

aaah Sannisen!! Ja jobbar mina sista helgnätter på Us i helgen... men skriver en rad så vi får hitta på nå skoj juh!!!Kramen!!

2008-08-16 @ 03:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0