många bollar i luften?...

ojoj har fått en del respons från stora fotografer som tagit riktigt snygga foton innan ...kul!
så nu ska jag eventuellt ta en rush och åka upp till Sthlm och köra flera, många dagar på raken med bara foto, foto, foto... sen hem och vila antar jag... Nu börjar lite fler betaljobb ramla in... varav en fotograf som bara kör betaljobb för uppdragsgivare så ska vi börja med att visa smyckeskollektion för en känd smyckeskedja.... så förra gången visa modellen smycken för över 60 000 kronor....  gäller att inte tappa bort nåt antar jag ;)
sen blir det nog modekort i fina balklänningar och bröllopsfoton på klänningar... låter faktiskt hur kul som helst.. och så få betalt för det!!  oj va kul.... kommer nog vara helt mör om jag kör flera dar i rad...  fortsättning följer

jobbar bland mina sista nätter nu på US...kommer ha bara 3 nätter kvar efter denna natt. Känns lite lustigt...   Har ju ibland känts som att sjukhuset varit ens andra hem

Kommentarer
Postat av: Mattias

lycka till

2008-08-21 @ 02:06:26
URL: http://mattiasbok.blogg.se/makeup/
Postat av: JC Denton

Lycka till med modellandet. jag och flickvännen ser framemot nya bilder.

2008-08-21 @ 21:31:57
Postat av: Helena

tackar

:)

JC du borde oxå skaffa blogg nästan ;)

2008-08-21 @ 22:08:28
Postat av: JC Denton

Har inte tid. Har fullt upp med att vara med Nomi, jobba och ägna tid till att lira dataspel:)

2008-08-22 @ 22:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0