min tripp till storstan

Äntligen hemma.. efter en tur i Stockholm
har varit trevligt..men är lite trötter bara..

en liten bildserie:


Hann träffa min gode vän Pelle o äta Sushi, kycklingspett o så fika på det... mums o sen blev det ett himla taxifarande överallt ;) pga vädret... lustigt när man ska ses på stan o det regnar ja då är man så bekväm av sig.... men sen när jag bestämt mig för att idag ska jag ut o springa då kan det regna o alltmöjligt men då går jag ut o springer... fastän då springer man ju bara för springandets skull... menmen kombinera promenad in till stan på sina höga klackar är ju ändå lite obekvämt




Dagen efter blev det frukostbuffé på Strand hotell... var MKT gott det med :)



Har lyckats med o bli Akut kissnödig i bilen medan jag suttit i bilkö! Rekommenderas Inte... det var inte roligt... medan gps;en vis på ca 7 minuter hem medans bilkön rör sig 1 millimeter per minut i bästa fall... så blev tiden typ 37 minuter.... har aldrig sprungit så snabbt till en toa :)
fy vilka bilköer det är för övrigt i Sthlm , skulle aldrig orka med o bo så att man sitter fast i dem varje dag



Var ute o sprang en runda innan Leif kom upp o vi skulle äta på Mongolian Steakhouse... jättefin utsikt.... men läskigt när man får såna där tvångstankar att Tänk om jag skulle råka slänga ut mina lägenhetsnycklar ...vad skulle jag göra då..  :)



det glada nöjet att sova hamna på efterkälken



Lördag morgon..träffa min andra Goa fotograf Martin innan vi begav oss ut på ängen ... han packar upp lite utrustning... jättego o sprallig fotograf
hade en fin studio centralt i sthlm med där vi tog massa fina kort med

på kvällen blev det barnkalas för syrrans son som fyllde 4 år...han fick en tuff formel 1 bil som hade massa knappar som lät en massa.... han verka bli glad




en trött godisråtta på väg hem



ett förminskat kort som var ett av slutresultaten från lördagens plåtning
hann på torsdagen fota i en hamn, på en strand, i en vass, och så i ett växthus vilket var lite häftigt
emellanåt känns det mest som jag bara ätit en massa onyttigt höhö   men gott var det...
imorgon far jag till Norge... bäst att börja packa


Kommentarer
Postat av: JC Denton

Skön och omväxlande helg du haft. Själv firade jag shabbat till lördagkväll. Direkt efter drog jag och Nomi ut och festade järnet på Stureplan. Fick en del blickar mot oss, när båda två bar halsband med davidsstjärnor.

2008-09-01 @ 21:59:53
Postat av: JC Denton

Bet var ett tag sen du skrev ett nytt blogginlägg. Väntar på något nytt att läsa.

2008-09-14 @ 13:24:09
Postat av: Leffe

Helena är i Norge och jobbar...

2008-09-14 @ 20:06:54
Postat av: JC Denton

ok Leffe. Då vet jag

2008-09-15 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0